Framtiden ..

Jag längtar till jag går ut skolan så mycket! 
Ta studenten, åka flak och bara festa med kompiarna.. 
Flytta sedan hemifrån med sina bästisr, jobba för att spara pengar till att åka runt jorden, träffa nya människor, och bara leva livet..
Tröttnat så hårt på hur tråkigt egentligen man lever..mina dagar är detsamma hela tiden..
Gå till skolan och sedan träffa sina kompiar, vissa dagar är bättre än andra men alltid denna längtan inför framtiden..
Jag hade det så himla bra förut, det hände saker hela tiden, men i år det har varit ett tråkigt och inte ett minnesvärt år.. vissa stunder har absolut varit perfekta men i allmänhet nee..
För många som sviker..har egentligen vant mig nu, men vill inte att folk ska tycka synd om mig..hatar känslan av svag. Jag väljer att inte tänka hur jag mår utan bara vara glad och försöka ta det som det kommer. Kommer inte ihåg när sist det inte var så mycket drama..varför gör alla saker till så stort? 
 
haha aa poeten ida kom fram..back to fake smile and big fkn lies.. chao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0