läs bara

 
Hola
haha mitt och Nermins störda inlägg förra gången var ju trevligt xD
Nu är jag i Åkersberga, min pappa bor där så det är ju härligt..mitt ute i ingenstans -.-
men men vi ska passa på att kolla as många skräckfilmer, för man får ju inte det i det här huset för dom andra..:/
Hahaha jag har berättat för 2 killar i klassen om min pappa...ingen vidare bra ide, när han kom idag till skolan för att hämta upp mig för att vi skulle gå och käka, sprang den ena killen iväg..men otroligt nog kom Erik (den andra killen) och hälsa..Asså om ni bara visste vem min pappa var så skulle ni nog också springa .. hahah yolo.. (usch drev ingen Yolo här..D: )
aja min storasyster som jag träffar typ 1 gång per år, utan överdrift, kom och hälsa på så vi åt och sedan drog vi vidare till åkersberga.. 
vad kan man göra i Åkerberga da?.. absolut nada..
Så ni få, som tar tid till att läsa denna usla blogg kan väl kika mig ..Idamosell (gunnar)
eller messa mig om du har mitt nmr...om inte , det finns en andledning..
adíos 
/ Ida
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0