Grisen fes

 
Heej!
Det här är andledningen till att jag inte ville ha en blogg haha
Så jävla dålig uppdatering :/ 
Ni vet..mkt som händer :P men iaf..Som Kajsa skrev så är hon i London (hoppas du har det as najs, men vi saknar dig!)
Idag så tränade jag och Nermin på gym, vi tränade i tre timmar :D sen drog vi hem till mig och åt och chillade, lyssnade på musik och bara tog det lugnt i fyra timmar. Sen taggade vi ut igen halv 11 på kvällen och åkte till Skanstull och träffade kompisar och lyssna på musik och vissa drack. Det var as kul för vi va ett gäng som stod och dansa runt högtalaren..Och vi körde dabke (Arabiskdans) 
Sen kom polisen och alla sprang iväg, förutom vi, så dom tog ju såklart dom som sprang iväg. Sen kom det en tant, och då sprang jag och Nermin.
Efter ett tag så taggade jag och Nermin och några andra till seven eleven och köpte mat och cola, vi drog vidare hem till mig och åt och kollade på Disney Channel :D Nu ligger vi i sängen och chillar och jag tror Nermin håller på att somna, hon som sa att hon var fett pigg :P Adios
 
(Nermin har dålig humor..och hon skrattar som min mormor..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0