London

Hola brööder!! Jag är som vissa kanske vet i London! Och jag älskar det här, fullt med svenskar. Alla är så himla snälla och gulliga! jättefina kläder och billiga också, London är himleeen! 
 
Vi kom i alla fall i söndags, efter en timmes försening på planet... :/ 
Igår så shoppade jag hela morgonen, gick till victoria's secret och primark. sen gick jag hem och vilade och åt sen gick jag ut igen köpte två tröjor och sen träffade jag Willy på topman och se  gick vi runt på oxford street typ aslänge haha vi är så smarta så vi tänkte om vi fortsatte gå där skulle vi komma till big ben hahaha sen träffade vi italienare sen gick vi hemmåt. Sen åt jag, mamma och pappa italienskt vid hyde park corner! MYSSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0