Titel ..

Hej!
Jag har varit hemma sen i onsdags, för att jag har haft hög feber och ont i halsen ..började att få ett migrän anfall igår och jag kanske börjar få halsfluss ..såå japp min vecka har sugit :(
Kommer inte ihåg när jag var såhär sjuk senast för jag brukar fan aldrig va det ..men aja jag mår bättre idag iaf så jag nu är jag på väg till Strängnäs med 4 andra från klassen :) vi ska äta tacos idag och kolla skräckfilm :) imorgon ska vi ut och röja i Strängnäs ..haha minsta lilla hålan där 40-50 000 människor ska samlas på en marknad .. XD kaos ..
Aja skriver senare också :) bye bye

Ps. As mysigt att folk börjar kommentera :D en bild på håret senare, ingen stor skillnad men på något sätt är jag ganska nöjd nu haha 
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0