...

Ja, igår så var jag med Nermin, Jimmy och Tony. Vi chillade hemma hos Tony och tittade på lite basementality battles och körde "jag har aldrig", det var kul men lite segt :) sen idag vet jag inte vad jag ska göra, Antingen träffa Jimmy eller jobba med grejer med Marc och Chris.. Jag har egentligen bara lust att tagga till io och bara spela men man kan inte alltid göra som man vill. Jag är såå trött på mina humörsvängningar, de är så sjukt jobbiga. Jag kan börja skrika på Nermin eller bli asdryg mot Rasmus för någonting som jag glömmer 5 minuter senare... Usch, jag orkar inte ens vara med mig! Hur orkar andra? XD 
Tony posing 

Jimmy låste dörren


Bildbomb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0