Araben

Hello people,jag heter Nermin och är född den 5 januari 1997. Jag går i klara norras sam-beteende linje. Jag är 1.62 cm kort och jag gillar arabisk mat. jag har förresten arabiskt ursprung. Jag vet inte vad jag ska skriva direkt men jag gillar det mesta haha, men jag har en dröm som jag vill uppnå. Jag vill starta mitt eget frisörföretag, att hålla på med hår är något jag brinner för. T.o.m att bara sitta i en hårsalong och inte göra ett piss gör mig glad. Jag gillar att rita också,speciellt att graffa fast på papper dåra. Jag har en skomaktumme, jag dricker minst en powerking om dan och att spela teater är kul. Kajsa och Ida är mina bästisar, fast dom  är som systrar och jag träffar dom typ varje dag. Jag är högljudd och det är Kajsa och Ida med :D det här får räcka for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0