Arabens dag

Jag har haft en fett chill dag. Skulle orientera med klassen i universitet idag men jag och Jana åkte fel för vi trodde vi skulle vara i tekniska högskolan... Så vi ringde massa från klassen men ingen svara så det sluta med att vi satt där i typ 2 timmar och kolla på vines. Sen åkte vi vidare till stan och sen till fridhemsplan och köpte mat. Sen fortsatte vårt äventyr vidare till skolan som egentligen var stängd, men vi bröt typ in oss xD makarios (skönaste araben som jobbar i skolcafeterian) var också i skolan så vi chilla där och kolla på "de dejtbara". Efter det tagga vi in till stan sen åkte jag till gullmars och träffa Kajsa och dom andra. Vi var där ett tag sen tagga alla förutom jag och Ricci. Så vi chillade i gullmars och nu är jag hemma. Det var min dag 😏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0