Arabens helg

Jag har haft en mysig helg.. I just realized att Jag skriver att jag har mysiga dagar i varje inlägg höhö xD men iallafall i fredags var jag med Kajsa och The crew (förutom Ida dåra 😔) ett tag sen tagga jag och Kajsa. Dagen sluta iallafall på café 60 med några från Kajsas skola. I lördags åkte jag först till kista och köpte lite grejer och leta efter en jacka. Och jag hitta en skitfin som kostar 3500spänn (döda mig), den första bilden är på den. 😔 Sen träffa jag Kajsa ett tag. En ganska rolig grej som hände den dan. Jag fick västa kicken och kände för att ta tag i grejer som jag vanligtvis brukar ta tag i sista minuten haha. Men jag kom fram till att jag ska skaffa ett jobb och den där jackan ska bli min en vacker dag och sen ska jag spara pengar och börja en teaterkurs 😊. Idag åkte jag in till stan på morgonen och jag hitta en billigare jacka som jag ska köpa för tillfället tror jag. Den andra bilden är på den jackan. Sen var jag i stan ett tag med mina homies sen träffa jag och Kajsa upp Ida och åkte till io. Och det var min helg 😊 ni får en bild på mig,Kajsa och Ida också btw, jag har glömt lägga upp den 💕







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0