Fredagen.

Igår var det fest i hökarängen, hemma hos Noak. Asså det var kul, men det blev ju lite kaos sen. Det började bra, nya människor som var schyssta, sen så träffade jag Sakke, Ludvig, Vincent, Magnus och Charlie och då blev jag jätteglad. Vi chillade i Noaks rum så kom han och gav mig en gitarr och sen gav jag den till Vincent eftersom att han går gitarr linjen på rytmus, Han är jätteduktig. Så jag, Ludde och Charlie sjöng ett tag och det var skitkul. Men i köket, medans vi sjöng så lyssnade de andra på house och precis när droppet kom så tappade något en vas på en killes huvud så att hela vasen krossade, så han behövde sy och allting. Så kvällen var väl okej. Stackars killen, hoppas han mår bättre nu. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0