Idas helg 💕

Hej :) 
Om ni har lĂ€st vad Kajsa har skrivit sĂ„ vet ni vad jag har gjort, för vi alla tre har varit med varandra ✌ 
Som sagt da, i fredags sÄ var vi hemma hos Noak dÄda :) sen lördags sÄ var det kulturamas insparkfest, as kul :D innan det sÄ shoppade vi loss haha jag köpte en topp och ett par skor jag hade ^^pÄ festen haffade bodyguardsen ;) haha fyfan jag sköna dom va :D sen sÄ dansade vi typ hela tiden! As najs :) efter det sÄ drog jÀtte mÄnga frÄn min klass pÄ efterfest, dÄ hade Kajsa och Nermin redan taggat men jag sket i efterfesten och drog hem..:/ det tog lixom 1 timme att gÄ hem, nÀr det brukar ta 4 min ..
Jag Ă€r Ă€ndĂ„ jĂ€vligt nöjd att jag tog det beslutet att inte gĂ„ för att jag gick höra allt efter vilken inte verkade bli sĂ„ lyckat Ă€ndĂ„ haha.. 
PĂ„ söndagen vĂ€cktes jag av att min mamma kom in i rummet med Kajsa i telefonen, sĂ„ jag skyndade mig att duscha göra iordning mig och typ sprang till Kajsa, för det var hennes slĂ€kttrĂ€ff! JĂ€tte mysigt att trĂ€ffa hennes slĂ€kt ^^ skit gulliga :D drog hem ganska tidigt sen för jag var as trött :P det var typ det , hasta la vista 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0