Kajsa Konrad

Kajsa Konrad
Kajsa Jenny Konrad, född 15 september 1997. Allmänt awesome, gillar gaming, mode, musik. Jag går sång linjen på Rytmus i Sickla, Gick förut på Eriksdalsskolan, Fryshuset och Skanskvarnsskolan. Lever för att sjunga, min katt, att skämma ut mig själv och mina vänner. Jag älskar mina bästisar Nermin och Ida mest, vi är utan tvekan de mest socialt underutvecklade människorna som gått på denna jord, och det är därför vi passar så bra tillsammans. Vad kan jag mer skriva om mig själv? Hmm... ÄLSKAR BEYONCÈ!! Jag lyssnar på ganska blandad musik annars, väldigt mycket på t.ex. Paramore, Ed Sheeran, Justin Bieber och Rihanna. Juste om ni ser mig så vet ni att jag är den konstiga, överdrivet långa och klumpiga bruden! PEACE OUT BITCHES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0