Lördag och söndag.

Förlåt för det dåliga uppdateringen!
Men jag har varit upptagen hela helgen.
På lördagen så gick jag och mötte upp Ida och vi köpte kaffe och satt och snackade och sen kom Nermin så då gick vi och shoppade. Jag köpte en röd topp och ett par tights. Sen åkte vi hem och fixade oss och sen taggade vi inspark. Insparken var väl rolig men jag var lite depp i början för att de hade hänt en sak innan, Men det löste sig och då blev det mycket roligare.
 
På söndagen så kom min släkt hem till oss.
Jag vet inte om många vet det här men jag har alltid haft en väldigt liten familj vilket jag har tyckt har varit synd. Det har liksom alltid känns som det saknas något och nu idag kom min "great-aunt" Leena från Canada eftersom att jag har en jättestor familj där och då fick jag veta allt som hade hänt och varför våran familj var så stor men att de inte bodde på samma världsdel. Min gammelfarfar lämnade min farmor när hon var liten. Han flyttade till Canada och startade en ny familj och nu fick jag reda på alllting. Jag ska åka till Canada och träffa resten av min familj snart! och idag ska jag träffa Leena igen! hon pratar inte svenska men hon har svenskt namn (lol). 
 
I alla fall efter familjefesten så taggade jag, Ida och Nermin till Årsta sen taggade jag och Nermin Odenplan medans Ida taggade för att plugga. När Nermin taggade så ringde jag Rasmus och vi snackade i telefon i fyra timmar. BÄSTA DAGEN!
 

Café 60 


Min ängel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0